WAT IS DE VENUS SWAN?

De toekomst van body & facelift: Spectaculaire resultaten zonder chirurgische ingrepen.

De Venus Swan is een innovatief apparaat waarmee pijnloze en comfortabele behandelingen worden gegeven voor:

- huidverstrakking
- huidversteviging
- rimpelreductie
- cellulitereductie
- verminderen van striae
- omtrekvermindering
- betere lichaamscontouren

HOE WERKT DE VENUS SWAN

De Venus Swan maakt gebruik van een unieke en innovatieve combinatie van radiofrequentie en magnetische pulsen (mp2) deze worden via een applicator op de te behandelen gebieden toegepast. Behandelingen zijn pijnloos en je kunt direct na de behandeling je dagelijkse activiteiten hervatten.

- Door het thermische effect van de radiogolven in de diepere huidlagen wordt de huid gestimuleerd om nieuw collageen en fibroblasten te produceren.De huid wordt hierdoor steviger en elastischer en gaat er jonger uitzien.

- Tegelijkertijd wordt de vorming van nieuwe bloedvaten (angiogenese) in de huid gestimuleerd, dit resulteert in een betere doorbloeding van de huid (verjonging)waardoor de huid beter wordt gevoed en afvalstoffen gemakkelijker worden afgevoerd.

- Behandeling met de Venus Swan breekt ook triglycerides uit vetcellen in de hypodermis (diepste huidlaag) af tot vetzuren die daarna door de bloedvaten worden afgevoerd (lipolyse). Hierdoor worden egalere contouren gerealiseerd.

RTL 4 "Altijd Jong"

Informatie over Venus Treatments

Jasmine Sendar

Lone van Roosendaal

Anousha Nzume

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

* indicates required

Een pijnloze manier om vet te verbranden? Probeer nu direct de Venus Swan! "Revolutionair Venus Swan Pagina

Kijk snel in onze webshop voor de fijnste huidverzorgingsproducten op de markt! Naar de Webshop!